Pacific Rim: Uprising
A former Jaeger pilot returns to lead the fight against a monstrous Kaiju threat.
The Kaiju are back, but for mankind, an even greater threat than the giant monsters has arrived: Kaiju-Jaeger hybrids. With the fate of the world hanging in the balance, it's up to a former Jaeger pilot to lead the battle to save the planet.