The Other Guys
Will Ferrell and Mark Wahlberg play two detectives relegated to doing paperwork who stumble onto the biggest case of their lives.
Will Ferrell and Mark Wahlberg play Allen Gamble and Terry Hoitz, two misfit detectives relegated to doing desk work for other cops. But opportunity knocks for Gamble and Hoitz when they stumble onto the most important case in years.