Monster Hammerheads: Killer Instinct
Dr. Tristan Guttridge sets out to prove that hammerheads can reach monster sizes by hunting other sharks.
Dr. Tristan Guttridge believes hammerhead sharks can reach monster sizes by hunting other sharks -- but the only way to prove it is to get tissue samples from some of the largest sharks on the planet.