The Meddler
A recent widow moves to Los Angeles to be closer to her daughter, where she finds a new sense of purpose and new ways to love.
Susan Sarandon, J. K. Simmons, and Rose Byrne star in this dramedy about Marnie, a recent widow who moves to Los Angeles to be closer to her daughter, only to find a renewed sense of purpose, new friendships, and someone truly special.