Marnie
Alfred Hitchcock directs a peculiar love story between a widower and a beautiful scammer, caught up in a plot of romance, trauma and deceit.
Alfred Hitchcock directs an unconventional love story starring Sean Connery and Tippi Hedren as a widower and a beautiful, troubled scammer involved in a tale of romance, trauma and deceit.