A Lot Like Love
A chance encounter changes the lives of Oliver and Emily, two opposites who, over the years, learn that they are inseparable.
Ashton Kutcher and Amanda Peet star in this rom-com as Oliver and Emily, two strangers who, after having casual sex on an airplane, cross paths again over the years, and each time, it becomes clearer and clearer that they belong together.