Legends of the Condor Heroes: The Gallants
As the Mongolian army sets its sight on the Song Dynasty, Chinese warrior Guo Jing grows from martial arts master to national hero.
Under Genghis Khan, the Mongolian army sets its sight on Xiangyang's Song Dynasty. Amid internal conflicts among martial arts schools, Guo Jing becomes a national hero by uniting the Central Plains' warriors to defend the nation.