The Legend of Zorro
Alejandro has been fighting injustice for the last years as Zorro, but now he will face one of his biggest challenges: a crisis in his marriage.
In this sequel to The Mask of Zorro, Alejandro (Antonio Banderas) faces his greatest challenge when his wife Elena (Catherine Zeta-Jones) leaves him for a French count who is up to no good. Can Zorro save his marriage and his country?