Last Action Hero
A boy is magically transported into the cinematic world of his favorite action hero, Jack Slater (Arnold Schwarzenegger).
Arnold Schwarzenegger stars in this classic action-comedy directed by John McTiernan (Die Hard) in which an 11-year-old boy is magically transported into the cinematic world of his favorite action hero, Jack Slater.