Lady Bird
Saoirse Ronan stars in this dramedy that navigates the tumultuous relationship between a teenage girl and her mother.
Greta Gerwig directs Saoirse Ronan as Christine "Lady Bird" McPherson, a strong-willed girl who tries to pursue her dream of studying arts and living in a big city while dealing with the tumultuous relationship with her mother.