The Kitchen
Three 1978 Hell's Kitchen housewives take over the "family business" after their mobster husbands are sent to prison.
When their mobster husbands are sent to prison by the FBI, three New York housewives decide to continue their husbands' business on their own, soon becoming the most powerful mobsters in 1970s Hell's Kitchen.