Just Go With It
Adam Sandler and Jennifer Aniston star in this comedy about a plastic surgeon who recruits his assistant and her kids to pose as his family.
Adam Sandler and Jennifer Aniston star in this comedy about a plastic surgeon who recruits his assistant along with her kids to pose as his family to win the heart of a beautiful young woman.