Jarhead
Sam Mendes directs this war drama that explores the mindset of a group of U.S. Marines during their deployment in the Persian Gulf War.
Sam Mendes (American Beauty) directs Jake Gyllenhaal and Jamie Foxx in this unconventional war drama that explores the mindset of a group of U.S. Marines struggling with boredom and isolation during their deployment in the Persian Gulf War.