Jackie Chan's First Strike
When a nuclear warhead is stolen, Jackie Chan takes on the mission to stop the Russian mafia from getting their hands on it.
Jackie Chan takes on the mission to recover a stolen nuclear warhead before the Russian mafia gets their hands on it. From Ukraine to Australia, he faces intense chases, deadly ambushes, and acrobatic fights in a global adventure.