Hotel Transylvania
Welcome to the Hotel Transylvania, where monsters and their families can live it up, free to be the monsters they are without humans to bother them.
Dracula, who operates a high-end resort where monsters and their families can live it up and no humans are allowed, goes into overprotective mode when a boy discovers the resort and falls for the count's daughter, Mavis.