The Hollars
John Krasinski plays a man who returns home due to his mother's illness and relives the chaos and love of his dysfunctional family.
John Krasinski directs and stars in this dramedy as John, an aspiring artist who returns to his hometown due to his mother's illness and relives the chaos, old wounds, and unconditional love of a dysfunctional family.