Harry Potter and the Chamber of Secrets: Extended Version
The Chamber of Secrets has been opened! Young wizard Harry Potter and his friends try to uncover a dark force that is terrorizing Hogwarts.
The Chamber of Secrets has been opened! Young wizard Harry Potter and his friends, Ron and Hermione, face new challenges during their second year at Hogwarts as they try to discover a dark force that is terrorizing the school.