The Glass House
Two orphans are taken in by a seemingly perfect couple. But the siblings soon discover that their guardians hold sinister secrets.
In this psychological thriller, orphans Ruby and Rhett are taken in by a seemingly perfect couple after their parents' death. But they soon discover that their new guardians harbor sinister and dangerous secrets.