Girl Meets Boy
After Lucía and Jorge break up, she starts dating a friend, and he starts dating an old crush. But will they find their happy ending?
After ending a five-year relationship, Lucía, a workaholic, and Jorge, a student still living with his parents, continue looking for love. She dates a co-worker; He dates a high school sweetheart. But will they find their happy ending?