Gangster Squad
An undercover crime unit in 1949 L.A. wages war against notorious gangland leader Mickey Cohen in this crime drama.
Los Angeles, 1949. Ruthless, Brooklyn-born mob king Mickey Cohen runs the show in this town, reaping the ill-gotten gains from the drugs, the guns, the prostitutes and -- if he has his way -- every wire bet placed west of Chicago.