Extremely Loud & Incredibly Close
A kid who lost his father in the 9-11 attacks finds a key he believes to be from his father and sets out on a journey to find its lock.
This endearing story follows 11-year-old Oskar, who lost his father in the 9-11 attacks. After finding a mysterious key, Oskar sets out on a quest to find what secrets the key hides as well as make sense of the loss of his father.