Escape Plan: The Extractors
Ryan Breslin and his team of security experts must rescue a tech mogul's daughter and Breslin's girlfriend from an impenetrable prison.
Ryan Breslin (Sylvester Stallone) and his team of security experts must pull off a deadly rescue mission to save both the kidnapped daughter of a Chinese tech mogul and Breslin's girlfriend from a prison known as Devil's Station.