Drive-Away Dolls
Friends Jamie and Marian go on a road trip to Tallahassee for a fresh start, but things go south when they are chased by criminals.
Ethan Cohen directs this comedy where friends Jamie and Marian go on an impromptu road trip to Tallahassee for a fresh start. But things go south when they cross paths with a group of inept criminals along the way.