Crescent City
When a small town is terrorized by a relentless serial killer, everyone becomes a suspect ... including local authorities.
Terrence Howard, Esai Morales, and Alec Baldwin star as three small-town detectives tracking down a relentless serial killer. But as the body count rises and the case grows more confusing, even the authorities begin to look like suspects.