The Book of Clarence
Jerusalem, year 33. Clarence glimpses the possibility of a better, richer and more famous life following in the Messiah's footsteps.
Jerusalem, year 33. Pursuing a better life for himself and his family, Clarence (LaKeith Stanfield) decides to take advantage of the impact of Jesus Christ and become a new Messiah, risking everything along the way.