The Bonfire of the Vanities
The life of a Wall Street magnate (Tom Hanks) collapses after a covered-up hit-and-run is exposed by an alcoholic reporter (Bruce Willis).
A Wall Street executive (Tom Hanks) sees his life collapse after a covered-up hit-and-run. The case makes headlines when an alcoholic journalist (Bruce Willis) turns the secret into a national scandal.