Blockers
A trio of parents try to thwart their daughters' plans to lose their virginity on prom night.
John Cena, Leslie Mann, and Ike Barinholtz star in this sex comedy as a trio of parents who band together in a covert race against time to thwart their teen daughters' pact to lose their virginity on prom night.