Bed Rest
A pregnant woman on bed rest begins to suspect a sinister entity is lurking in the home meant to be her and her baby's safe harbor.
After an accident, a pregnant woman (Melissa Barrera) is confined to bed rest at home. But as the days go by, she begins to suspect that a sinister entity is lurking in the house meant to be her and her baby's safe harbor.