Alimañas
Two estranged brothers are brought together by their ambition and crazy plans to inherit the building owned by their elderly mother.
Jordi Sánchez directs this comedy about two estranged brothers who are brought together by their ambition and crazy plans to inherit their elderly mother's apartment building. But this matriarch will not take her last breath so easily.