20 años sin Escobar
On November 6th, 1985, a group of heavily armed men commandeered the Colombian ministry of justice in broad daylight and butchered half the justices.
On November 6th, 1985, the world watched as a group of heavily armed men commandeered the Colombian ministry of justice in broad daylight and butchered half of the Supreme Court justices. It was an act taken by a drug dealer named Pablo Escobar.