The Bucket List
Dying codgers Jack Nicholson and Morgan Freeman set out to accomplish a list of things to do before they kick the bucket in this engaging comedy.
Two dying codgers set out to accomplish a list of things to do before they kick the bucket. Nicholson, a filthy-rich tycoon, and Freeman, a working stiff, meet in a cancer ward and find common ground in their desire to do everything they've never done.