Chevy 454 SS 91, Chevrolet 56 and Quarter Mile
El Flaco drops off a beat-up 1991 Chevy 454 SS, counting on Effi to work his magic. Meanwhile, a family commissions the restoration of a 1956 Chevrolet as a tribute to their late father. And Effi and Fernanda challenge each other to a quarter-mile race.