Punch-Drunk Love
This comedy by Paul Thomas Anderson follows a psychologically troubled, lonely man who finds love while dealing with blackmail.
Paul Thomas Anderson directs this comedy about Barry Egan (Adam Sandler), a lonely man with seven overprotective sisters and serious social issues who deals with an absurd blackmail situation while experiencing love for the first time.