Ocean's Thirteen
Danny (George Clooney) and his team return to Las Vegas with a new goal: to get revenge on the mogul who betrayed one of their own.
In the third installment of the saga, George Clooney, Brad Pitt and Matt Damon return as the usual expert thieves with a different goal: to return to Las Vegas and exact revenge on the mogul (Al Pacino) who betrayed one of their own.