The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
The Mummy franchise moves to Asia as the O'Connells must combat the resurrected Han Emperor and his legion of 10,000 warriors.
The action of the Mummy franchise shifts to Asia as the O'Connells must combat the resurrected Han Emperor and his legion of 10,000 warriors in an epic journey that races from the catacombs of ancient China high into the frigid Himalayas.