Jackass Shark Week 2.0
Johnny Knoxville, Chris Pontius, Wee Man, Jasper, Dark Shark, Zach Holmes and Poopies are back! After Knoxville sent the guys on a terrifying Shark Week mission last year, Knoxville joins the boys as they head out to get Poopies over his fear of sharks.