How Do You Know
James L. Brooks directs Reese Witherspoon, Paul Rudd, Owen Wilson, and Jack Nicholson in this comedy about the true meaning of love.
James L. Brooks (As Good as It Gets) directs Reese Witherspoon, Paul Rudd, Owen Wilson, and Jack Nicholson in this comedy in which a retired athlete with little dating experience finds herself involved in an unexpected love triangle.