Freddy vs. Jason
Freddy Krueger and Jason Voorhees, two icons of the slasher genre, meet face-to-mask in this epic crossover to terrorize Springwood.
It's a Nightmare on Friday the 13th. The two icons of the slasher genre, Freddy Krueger and Jason Voorhees, meet face-to-mask in this epic crossover to terrorize the teenage population. Only this time, they're out to get each other too.