Extinct or Alive: Land of the Lost Sharks
Wildlife biologist and conservationist Forrest Galante dives into some of the most treacherous, shark-infested waters in the southern hemisphere all in an attempt to rediscover three unique sharks lost to science for as long as 100 years.