Elizabeth Taylor: The Lost Tapes
​A revealing exploration into the life of Hollywood legend and activist Elizabeth Taylor – as told through her own words.
Directed by Nanette Burstein, this intimate and revealing documentary offers an unprecedented exploration into the life of Hollywood's quintessential star, Elizabeth Taylor, through her own words.