Christmas with the Kranks
Tim Allen and Jamie Lee Curtis play a couple who, after deciding to ignore the holiday festivities, must set up a last-minute Christmas.
Tim Allen and Jamie Lee Curtis star in this Christmas comedy as a married couple who decides to skip Christmas since her daughter is in Peru. But when she decides to come home at the last minute, they must rush to get Christmas set up for her.