Black Bag
An intelligence agent is suspected of betraying the nation, forcing her agent husband to choose between loyalty to his marriage or his country.
When intelligence agent Kathryn Woodhouse is suspected of betraying the nation, her husband – also a legendary agent – faces the ultimate test of whether to be loyal to his marriage or his country.