Surviving Harvey: Animals After the Storm
Hurricane Harvey was a Category 4 storm that had an immense impact on humans and animals alike. Along with the heartbreak and chaos, come stories of devotion, bravery, kindness and compassion -- true tales of moving reunions and everyday heroes.