Sully
Tom Hanks plays an airline pilot who undergoes an investigation after he is forced to choose between following orders or his instincts.
This biography drama follows "Sully" (Tom Hanks), a pilot who undergoes an investigation after the plane he is flying suffers an engine failure that forces him to choose between following orders or following his instincts.