The Purge: Election Year
A senator who plans to end the Purge and her bodyguard try to survive the night after being forced out onto the streets.
Leo Barnes is now the main bodyguard for Senator Charlie Roan, who plans to end the Purge forever. But in one last night of anarchy, a betrayal forces them out onto the streets, where Ms. Roan is the most coveted target.