Big Screen Crime
A charismatic criminal (George Clooney) recruits a team of eleven expert thieves to pull off the greatest casino heist in history.
George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon, and Julia Roberts star in this action-comedy in which a charismatic criminal (Clooney) recruits a team of eleven expert thieves to pull off the greatest casino heist in the history of Las Vegas.