Je fais le mort
Jean, a 40 year old actor, gets offered a rather unusual job: taking the place of the dead in a homicide reenactment.
At the age of 40, Jean, an actor, is in the doldrums... He's chasing a fee with no success. At the "Pôle Emploi Spectacle", his counsellor offers him a rather unusual job: taking the place of the dead so that the law can reconstruct crime scenes.