In The Fade
Katja's life collapses after the death of her husband and son in a bomb attack. After a time of mourning and injustice, Katja seeks revenge.
Katja's life falls apart when her husband and little son are killed in a bomb attack. A police investigation points to a pair of young neo-Nazis, but when a lack of evidence fails to incriminate them, Katja takes matters into her own hands.