The Hobbit: An Unexpected Journey
Bilbo Baggins is swept into an epic quest to reclaim Erebor with the help of Gandalf the Grey and 13 Dwarves led by Thorin Oakenshield.
The adventure follows Bilbo Baggins, who is swept into an epic quest to reclaim Erebor with the help of Gandalf the Grey and 13 Dwarves led by the legendary warrior Thorin Oakenshield.