Duplicity
Julia Roberts and Clive Owen star as two corporate spies in the midst of a clandestine love affair.
Julia Roberts and Clive Owen star in this comedic thriller about two longtime lovers and corporate spies who stage a con to rip off their rival companies. But how can they pull it off if they can't trust each other?